VYUŽILA JSEM ČAS, KDY BYLY DĚTI MALÉ, A VYTVOŘILA VLASTNÍ ZNAČKU, PO KTERÉ JSEM NIKDY NETOUŽILA

19.05.2024

Využila jsem čas, kdy byly děti malé, a vytvořila vlastní značku, po které jsem nikdy netoužila.

Dělám sice něco jako byznys, ale je mi bytostně nepříjemná soutěživost a nutnost růstu.

Každý napsaný text je pro mě náročná investice, jenže je mi jasné, že svět to potřebuje – a že zákazníci to mají rádi.

No jasně, sice jenom tímhle nevydělám na nové SUV (to je už trochu jiný příběh), ale sakra dobře vím, pro koho to všechno dělám – pro super lidi, co mají rádi neotřelé věci, ale nepotřebují to o sobě křičet do světa. Těm, kterým nejsou ostatní ukradení – a i když si koupí občas kafe do kelímku, snaží se žít udržitelně a žijou v respektu vůči veřejnému prostoru.

S každou ušitou čepicí posílám vždy svou vlastní velkou odpovědnost, touhy a otázky:

  • bude se líbit,
  • bude sedět!
  • vydrží dlouho a nepřestane bavit? (i když už tohle všechno potom nepatří mně – je to spíš přání, které mě žene v mé práci kupředu)

A i když to nikde nepíšu ani nezdůrazňuji, čepice, které si u mě koupíte vám ráda opravím či zrepasuji – spoustu z vás už má zkušenost.

Jasně, jedná se o spotřební zboží, takže se děje, že některý šev povolí, některá část se používáním onosí i přese všechny poctivé výběry, ať už látek, nití, doplňků…

Jo – a taky nemám ráda emotivní (vydírací) marketing typu – poslední šance nákupu, mám nemocnou maminku (sebe), a proto to dělám, zachraňuju planetu, ... apod.

Chci jen, abyste nakoupili dle vlastního uvážení – můžu, unosím, hodí se mi to – a zároveň to neznamená, že všechny výše zmíněné příběhy za tím nemůžou být.

Mohla bych šít šestipanelky (už jsem nějaké ušila), psát na kšiltovky "mother" (nebo ještě líp "MILF" a "motherfucker") a vědět, ze zvýším prodeje – ale já vím, že jsem matka i bez nápisu, navíc mi přijde větší sranda tam napsat "koučka" nebo "trenér".

Samozřejmě chápu a respektuji oblečení s nápisem matka. Jen chci říct, že tohle u mě prostě asi fakt nenajdete.

Učení za pochodu u mě pokračuje dál, můj online a prezentace značky jsou přiměřeně amatérské (ale autentické), ale mám své čepice ráda. A taky fandím každému s dobrým záměrem. Óm!

Radka